Snö och Hindersmässa

Blev upp på stan idag med Joanna. Hindersmässa, usch... Massa snö men inte så mycket folk faktiskt :) Köpte marknadsgodis och 3 sjalar, me like. Fast jag såg att jag hade fått fel färg på den ena, skulle va rosa men den är mer röd :( Kan va väldigt konstigt ljus också, men den va snygg ändå :)

Köpte med mat från Saigon. Jobbade en skitsöt kille i kassan, måste fan käka där fler gånger ;)
Gick hem till Joanna och Kirre, käka, klappa lite på LeiLei men mest bara dega... TRÖTT!!!

Nu ska jag äta godis! Huhu!

Bye Bye-cycle

   
Grå               Lila  (favorit)               Röd

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Aage

Men fan :P Jag ville ju också med ^^ Marknadsgodis!! :D

2010-01-28 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0