Länge sen sist...

Va fan längesen man nppdaterade här... Hmm, inte mycket att säga. Har spelat mycket Assasins Creed (stavas?). Både första och andra. Har inte spelat klart första än eftersom jag tyckte tvåan va mycket roligare, menmen, ska väl spela klart det någongång.

Eftersom jag fick en blender i julklapp så lever jag för tillfället på Hallon-smoothie, MÖMS!

Väntar på att Wallflower ska komma som live-action serie, KAME! <3 ( Ja, jag är besatt av Kame just nu. ÄLSKAR hans hår! Vet ej varför dock xD )

Nu.... Rökpause :P

Bye Bye-cycle


Yamapi (Yamashita Tomohisa) och Kame (Kamenashi Kazuya)


Kommentarer
Postat av: Aage

Eftersom du frågar: Assassin's Creed. Men du kunde ju ha tittat på spelet istället :P

2010-01-18 @ 13:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0