Äpplevin

Sitter här hemma med ett glas äpplevin, pojkarna spelar Le Havre och jag har "girl-talk" med Mathilda (Girl-talk=Twiligt). Har hittat någon som faktiskt vet vilka Mest är!!! OMG, har fan sökt i 5 år! Iofs vet väl Elin vilka det är med tanke på att vi va lika mycket GC-nördar på den tiden ;)

Skulle träffat Joanna och LeiLei idag, men är fortfarande sjuk... Så har spenderat dagen med att grovstäda (!!!) lägenheten. Nu är det fan rent iaf :D Riktigt fint faktiskt.

Imorn fyller pappa år, 54 tror jag :S Farmor kommer från Karlstad kl 14.00. Blir väl lite tårta hemma. Undra om hon är nöjd nu när jag färgat över mitt blonda hår, eftersom hon tyckte det va så fult!
Man kan ju alltid drömma ;)

Bye Bye-cycle

Möms! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0