Kl 01.04

Är man kreativ kl 01.04 på natten. Svar nej!
Det är klomörkt ute och jag sitter och lyssnar på min ipod medans min pojkvän spelar Diabolo II, väldigt socialt av oss.

Ville bara dela med mig av att jag har hittat det godaste vita vinet i världen ( till detta hör att jag inte dricker vitt vin)

Kiviks Äppelvin! Det smakar som rinnande äpplepaj. Livsfarligt! Man kan dricka hur mycket som helst. Och det kostar bara 39 kr på systemet. 39 kr!! på en 70:s vitt vin! Underbart!

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, måste bara tvätta av mig ansiktet och borsta gaddarna.
Gonatt på er som råkar klicka fel och hamna här!

Möms!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: aha hehe :) ännu bättre ju hehe!



åååh älska varm&kall :D

2009-10-06 @ 09:35:28
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0