God morgon!

Klev just upp ur sängen :S Sover så jävla dåligt nuförtiden...
Idag bär det kanske av till Ikea, Tomas skulle köpa någe jävla bord. Ska få låna mina brors bil (om han kommer ihåg det).

Igår va jag hemma hos Joanna och baka pepparkakor, eller mja, hon baka och jag åt ;)
Det va kul, en lung och avslappnande kväll, förutom när det kom till pepparkakas huset, men då flydde jag fältet, mohaha I'm so evil :D

Snart kollat klart på "Why Why Love", börjat kolla på en Japansk serie som heter LIFE, handlar typ om mobbing i det grövsta lag.
Och till Joanna:  Jag ogillar INTE "Why Why Love"! Men jag tycker att serien är jävligt klyché.
Rainie Yang är ju så söt! Och Mike He och Kingone Wang, MÖMS!


                             
                         Kingone Wang       Ranie Yang            Mike He


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0