Fika Fika Fika

Kom just hem efter våran fika på stan. Det va trevligt som fan, inte träffat Butty på aslänge. Hon hade sin söta dotter med sig också, Minya. Jag fick hålla henne :D Gulligull!

Fick svar från Teaterhögskolan, men gick inte vidare. Aja, kanske försöker nästa år igen. Kom iaf in som reserv på Universitetet. Kommer jag inte in där så kan jag lika gärna sätta sista spiken i kistan och skaffa barn, verkar ju inte bli något av min framtid iaf...

Aja, orka gnälla, ska kolla "Why Why Love" bara 3 avsnitt kvar!

Bye Bye-cycle!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad är det med oss kvinnor å bebisar.. fan skrämmande :) Till och med jag, barnhataren. Trodde inte det skulle hända fören den dagen då jorden gick under.. :)

2009-12-17 @ 22:15:46
URL: http://ylvans.webblogg.se/
Postat av: joanna

hey vill du bli som "U & A" eller? DONT GET A KID! I'LL KILL YOU! Du är awesome no matter what you do in life.

2009-12-17 @ 23:56:15
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0