Bakisdag...

Vart lite fest igår. Tomas flyttade in granne med oss och det måste firas. Blev mycket vitt vin, jag som kappt gillar det :P

Har spenderat dagen med att kolla klart på "Miss No Good", asiater kan inte göra bra slut! Även om jag inte tyckte illa om det här slutet, till skillnad från "Devil Beside You" och "Nobuta wo Pruduce" som jag avskydde, men det här slutet va bara konstigt...

Tänkte börja lägga upp inlägg med alla seier jag sett. Typ vad dom handlar om och någon bild på skådespelarna, kanske skriva nån rad om vad jag tyckte. Låter det bra? Då har jag ju iaf någe vettigt att fylla denna blogg med förutom delar ur mitt tråkiga svennebanan-liv.

Får se vad som händer...
Bye Bye-cycle


Miss No Good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0